perjantai 19. helmikuuta 2021

Olen siirtänyt asiat aikalailla Facebookiin. Se on ollut kiireiselle nopeampaa. Olen myös pitänyt Facebook-kirjauksissani pitkälti saman tyylin kuin blogissani, niissä on paljon pohdintaa, ehkä on ollut hankalaa löytää tapaa pitää tätä blogia joka erottuisi naamakirjasta. En ole jättänyt bloggaamista sentään, mutta olen päivittänyt Vipun blogia, eikä aikaa ole riittänyt tähän omaan. Pyydän anteeksi niiltä, jotka eivät ole Facebookissa, tai huomanneet Vipun blogia. Lautakuntaraporttejani olen kuitenkin kirjoitellut entiseen tapaan, ne löytyvät Vipun blogista sekä tietty Facebookista. Ei ole kivaa, etteivät omat raporttini ole myös täällä, joten koitan tsempata :)

Olen jo nyt tsempannut ihan hurjasti, kun blogini näyttää varmasti vähän erilaiselta sitten viime näkemän. Uutena juttuna ovat mm. oma esittelyni, ja kuntavaaliteemojen listaus blogin yläpalkissa.

Ei kommentteja: